Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin sklepu

§1. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dagmara – rozumie się przez to Spółkę Dagmara Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Jaśle, przy ul. Wyspiańskiego 22, 38-200 Jasło, z kapitałem w wysokości 4.650.000 złotych, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego, akta której to spółki są prowadzone przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000270810, REGON: 180192149, NIP: 6852208987, adres e-mail: online@dagmara.pl; tel. 13 443 78 95.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną z wyłączeniem Konsumentów oraz Przedsiębiorców indywidualnych, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
  3. Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 221 Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1145);
  5. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego b2b.dagmara.pl;
  6. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod https://b2b.dagmara.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  7. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
  8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Dagmara Sp. Z o.o., a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  9. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 134);
  10. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123);
  11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  12. Przedsiębiorca indywidualny - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.

§2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: https://b2b.dagmara.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Postanowienia Regulaminu nie dotyczą Zamówień dokonywanych przez Konsumentów oraz Przedsiębiorców indywidulanych.  

  2. Sklep internetowy, działający pod adresem: https://b2b.dagmara.pl, prowadzony jest przez Dagmara. 

  3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

    • zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
    • warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
    • warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
    • zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.
  4. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

  5. Firefox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH,

  6. minimalna rozdzielczość ekranu 320 x 480 pikseli.

  7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Dagmara zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

  8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://b2b.dagmara.pl/pl/terms.html oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.

§3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  2. Klient zobowiązany jest do:
    • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    • korzystania ze sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    • korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

§4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy:

    • Wejść na stronę internetową https://b2b.dagmara.pl,
    • Dodać produktu do koszyka;
    • Wybrać rodzaju dostawy;
    • Wybrać rodzaju płatności;
    • Wybrać miejsce wydania rzeczy;
  3. Do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

  4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

  5. przedmiotu zamówienia,

  6. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

  7. wybranej metody płatności,

  8. wybranego sposobu dostawy,

  9. czasu dostawy,

  10. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

  11. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Dagmara Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

  12. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie zamówienia”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

  13. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o tytule „Rozpoczęliśmy realizację Twojego zamówienia”.

  14. Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§5. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru krajów Europy oraz i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Dagmara może odmówić dostawy towarów do krajów lub kraju, z którym handel został ograniczony przez obowiązujące przepisy krajowe lub przepisy unii europejskiej. 
  2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Informacje o kosztach dostawy można znaleźć na stronie „Koszty i czas dostawy” dostępnej pod adresem https://b2b.dagmara.pl/pl/delivery.html. Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
  3. Termin realizacji dostawy wynosi do 5 dni roboczych. 

§6. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
  2. Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty ceny:
    • przelewem na numer konta bankowego PL 60 1050 1562 1000 0090 8074 1383,

§7. Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Dagmara, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na zasadach, które wynikają z Kodeksu cywilnego. 
  2. Reklamacje, należy kierować na adres b2b@dagmara.pl. Dagmara zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni.

§8. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
  2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres o którym mowa w §1 ust. 1 oraz mailowo pod adres b2b@dagmara.pl.
  3. W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

§10. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
pixel