Regulamin sklepu
§1. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Dagmara – rozumie się przez to Spółkę Dagmara Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Jaśle, przy ul. Wyspiańskiego 22, 38-200 Jasło, z kapitałem w wysokości 4.650.000 złotych, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego, akta której to spółki są prowadzone przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000270810, REGON: 180192149, NIP: 6852208987, adres e-mail: online@dagmara.pl; tel. 13 443 78 95.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną z wyłączeniem Konsumentów oraz Przedsiębiorców indywidualnych, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
- Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 221 Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1145);
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego b2b.dagmara.pl;
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod https://b2b.dagmara.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Dagmara Sp. Z o.o., a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 134);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Przedsiębiorca indywidualny - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.
§2. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: https://b2b.dagmara.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Postanowienia Regulaminu nie dotyczą Zamówień dokonywanych przez Konsumentów oraz Przedsiębiorców indywidulanych.
-
Sklep internetowy, działający pod adresem: https://b2b.dagmara.pl, prowadzony jest przez Dagmara.
-
Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.
-
Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
-
Firefox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH,
-
minimalna rozdzielczość ekranu 320 x 480 pikseli.
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Dagmara zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
-
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://b2b.dagmara.pl/pl/terms.html oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.
§3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
§4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
-
Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
-
W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy:
- Wejść na stronę internetową https://b2b.dagmara.pl,
- Dodać produktu do koszyka;
- Wybrać rodzaju dostawy;
- Wybrać rodzaju płatności;
- Wybrać miejsce wydania rzeczy;
-
Do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
-
Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
-
przedmiotu zamówienia,
-
jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
-
wybranej metody płatności,
-
wybranego sposobu dostawy,
-
czasu dostawy,
-
W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
-
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Dagmara Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
-
Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie zamówienia”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
-
Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o tytule „Rozpoczęliśmy realizację Twojego zamówienia”.
-
Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§5. Dostawa
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru krajów Europy oraz i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Dagmara może odmówić dostawy towarów do krajów lub kraju, z którym handel został ograniczony przez obowiązujące przepisy krajowe lub przepisy unii europejskiej.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Informacje o kosztach dostawy można znaleźć na stronie „Koszty i czas dostawy” dostępnej pod adresem https://b2b.dagmara.pl/pl/delivery.html. Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
- Termin realizacji dostawy wynosi do 5 dni roboczych.
§6. Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty ceny:
- przelewem na numer konta bankowego PL 60 1050 1562 1000 0090 8074 1383,
§7. Reklamacje dotyczące Towarów
- Dagmara, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na zasadach, które wynikają z Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje, należy kierować na adres b2b@dagmara.pl. Dagmara zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni.
§8. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres o którym mowa w §1 ust. 1 oraz mailowo pod adres b2b@dagmara.pl.
- W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
§10. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.